Wednesday 28 December 2011

TS 3 : Muhasabah cinta~

Salam..

Jom layan lagu Muhasabah Cinta by edcoustic ni =)



Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari-Mu
Ku pasrahkan semua pada-Mu

Tuhan baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta-Mu

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalir berzikir di kidung doaku
Sakit yang ku rasa biar jadi penawar dosaku

Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi muhasabah cintaku

Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan-Mu




p/s : Sebelum play lagu ni, kena matikan dulu widget lagu di sebelah kanan readers ye utk mendapatkn mud dan feel sebagaimana saya rasa sekarang..hehe..sekian^^

Bila rasa itu dtg kembali, suka feeling dgn lagu ni..thehehe..
Dan kenapa rasa itu dtg lagi??kerana itu juga salah satu nikmat y Tuhan berikan utk mencorakkn lagi kehidupanku pada masa akn dtg...Alhamdulillah^^

Wahai hati, bersabarlah kamu..sesungguhnya Allah bersama dgn org2 y sabar =)

Nota akhir : Ya Allah, Engkau hilangkanlah rasa y tidak semena ini dgn segera. Semoga aku akn memperoleh jawapannya utk sedikit masa lagi. Ampuni segala kekhilafan hambamu ini Ya Allah dan Engkau lindungilah org2 y ku sayangi..amin~


No comments:

Post a Comment