Friday 6 January 2012

TS 6 : Merah2 si jantung hati =)

Salam..

Alhamdulillah, syukur Ya Allah kerana aku masih diberikan ruang utk menikmati nikmat2 hidup y Engkau berikan buat hamba2 mu sekalian alam. Dan aku percaya, akan selalunya ada perkara y lebih baik di hadapan sana asal kita tidak pernah berhenti utk berusaha, berdoa dan bertawakal..amin~ ^^

Wut2!! tajuk post mmg x menahan kan..hehe =p Apa y merah2 si jantung hati tu ye lizah?? Ha..ni y nk crita ni.Tapi sebelum tu, take a look to diz pic^^


Waa!! inilah dia..merah2 si jantung hatiku..kikiki~ Dengan bertemakan konsep merah hitam di majlis resepsi perkahwinan Nurul Norsilah dan Abam Iszal pada 27/11/11, maka termetrailah sebuah ikatan kasih sayang y suci lagi luhur ini. Congrets to both of u^^ Doaku semoga kalian cepat2 dapat baby ye..auntie lis nk baby kembar..ahakzz =p

Jom layan lagi gambar2 y sempat ku kidnap mll fb rakan2 ku y lain..hehe..mintak izin ye tawan2 semua..jgn marah..peace (>_<)v

Gadis2 tol y super suwwitt^^ Mana aku?? tga otw lagi ke rumah pengantin time ni ^^!!

Amboi...pose xmo kalah tu..kah3!!

p/s Mana gambar aku y ramai2 dgn geng BACARZ!! ni y nk p gegar rumah cameraman ni..grrrr..ha..sabar lizah..sabar~

Meriah kot ko punya majlis ni ila. Walaupun aku dtg lambat dgn my mom n my bro, tapi dalam lambat2 tu, aku tocing woo~ sbb korg sanggup tunggu aku n snap pic sama2 b4 makan. Time mkn, masing2 da x pandang kiri kanan..haha. Tengs ye kwn2 especially to my Bacarz gugurl =) U rock guys!! <Tapi gambar2 tu x sampai pada aku lg ler..sedey2>

p/s Ila, mak aku kata, sedap mkn nasi minyak kat tempat ko. Mak aku nk menambah, tapi segan..bhuahaha~ kredit to ur tukang msk. Wuhuww!!

Nota akhir : Tumpang happy bila melihat kwn2 lain sudah menemui kebahagian masing2^^. Pada y masih mencari, teruskan pencarian anda ye. Saya doakan supaya anda menemui pasangan y terbaik buat diri anda. InsyaAllah~ =)

Nota akhir utknya : I hope u always have a reason to smile^^ Semoga happy2 selalu ye di sana..thehehe (>_<) 


No comments:

Post a Comment